Cari-cari penawar

Share It Now

Pancutan Awal semasa hubungan Kelamin kini tidak lagi


 

Memperkenalkan Gambir Emas

Gambir Emas ini dirumus daripada resepi traditional yang telah digunakan oleh turun temurun. Resepinya yang asli serta bahan yang digunakan berkualiti amat penting untuk memastikan keberkesanan produk ini. Kualiti pembuatannya amat dititik berat oleh kami. Produk ubat kuat lelaki buatan Muslim ini telah diiktiraf oleh KKM bernombor pendaftaran NOT170301566K. Bungkusan botol premium memudahkan penggunaannya malah MUDAH dibawa kemana-mana. Dibawah kami senaraikan isi kandungan yang digunakan untuk menghasilkan ubat produk ini. Inshaa Allah kami mahukan yang terbaik untuk anda!



HARGA RM90
BERMINAT BOLEH WHATSUP : 
01124205867
TESTIMONI



 

Isi Kandungan Gambir Emas


Gambir Sarawak


Uncaria Gambir ataupun Gambir Sarawak merupakan tumbuhan yang telah lama digunakan sebagai rawatan batin bagi kaum lelaki.  Ia boleh didapati dalam hutan di kawasan pedalaman Long Panai, Marudi Sarawak.

Gamat

Gamat merupakan haiwan laut yang banyak terdapat di perairan Langkawi. Minyak gamat yang telah diproses mempunyai banyak kegunaan seperti merawat luka serta rawatan bagi bengkak dan sengal-sengal. Kami di G.E cuba sedaya upaya untuk meningkatkan manfaat produk ini kepada pelanggan kami.

Ekstrak Lintah

Ekstrak histamine daripada lintah berupaya untuk membesarkan salur darah dan mencergaskan aliran darah manakala ekstrak nitri oxide dapat mempercepatkan peredaran darah. Ini menjadikan G.E mempunyai manfaat untuk menambahkan size.

Habbatus Sauda'

Habbatus sauda’ atau Nigella Sativa merupakan makanan sunnah yang telah lama dijadikan sebagai ikhtiar penyembuhan bagi pelbagai penyakit.  Habbatus sauda’ mengandungi zat besi, serat, kalsium, karbohidrat, protein, dan kandungan lemak yang menyihatkan. Ya ia terdapat dalam ramuan G.E !

Minyak Zaitun

G.E mengandungi Minyak zaitun terkenal dengan khasiatnya. Juga disebutkan dalam Al-quran berkenaan kekebihannya.

Tongkat Ali

Siapa tidak tahu dengan Tongkat Ali. Seringkali dikaitkan dengan tenaga dalaman hasil daripada khasiat yang terdapat dalam herba ini. Tongkat Ali telah digunakan secara meluas di seluruh dunia. Gambir Emas tidak mahu ketinggalan untuk mendapatkan manfaat daripada herba ini.



Soalan Yang Biasa Ditanya Berkenaan Gambir Emas

  • q-iconAdakah produk ini betul-betul berkesan? Musykil saya.

    Kami telah mempunyai ramai pelanggan yang telah berjaya. Rata-rata daripada mereka amat berpuas hati dengan hasil daripada menggunakan produk ini. Namun kami masih belum berani menyatakan yang G.E ini CONFIRM dapat menyelesaikan masalah tuan. Seperti tuan membeli panadol, kebanyakkannya memang akan rasa surut demam apabila mengambil panadol. Akan tetapi ada juga yang tak berkesan dengan panadol.Begitulah perumpamaan yang boleh kami berikan. Inshaa Allah ini merupakan salah satu ikhtiar. Berdasarkan testimoni-testimoni mereka yang sudah berjaya, tidak salah untuk tuan pula mencubanya!
  • q-iconProduk nie ada KKM tak? Ada kesan sampingan ke tak?

    Produk kami ini telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Boleh rujuk NOT170301566K. Alhamdulillah setakat ini tak dengar lagi kesan sampingan seperti radang kulit dan sebagainya. Cuma terjadi apabila bahagian sulit itu tidak dibersihkan, ataupun sejurus selepas bercukur, terus disapu Gel G.E, akan terasa pedih. Jadi cara penggunaan yang betul juga perlu dititk beratkan. Produk ini untuk kegunaan luaran sahaja. Tidak boleh dimakan
  • q-iconKena basuh dahulu ke sebelum bersama pasangan?

    Saya sarankan anda basuh dahulu. Tapi sebelum basuh tunggu dahulu selama 45 minit – sejam untuk gel meresap kedalam kulit. Jadi anda tak perlu pening kepala. Mudah
  • q-iconBerapa lama untuk dapat panjang dan besar?

    Ada pelanggan kami yang dapat setelah menggunakan 2 botol. Apa yang kami boleh katakan, kesannya berbeza untuk setiap individu. Inshaa Allah dengan penggunaan produk ini dan teknik urutan yang betul dapat merealisasikan matlamat anda. Kami kongsikan cara urutan G.E untuk panjang dan besar kepada anda dibawah website Gambir ini.
  • q-iconBoleh bawak pergi sembahyang?

    Oleh kerana produk G.E ini ada extract daripada lintah. Jadi ia tidak boleh dibawa ke sembahyang.
  • q-iconKalau Pos macam mana pulak nak lindungi privasi kami? Segan la orang tau kami beli ubat kuat!

    Jangan risau tuan, kami akan tulis sebagai kategori berlainan serta kami tak akan paparkan gambir emas di atas borang pos. Privasi pelanggan kami juga amat kami titik beratkan kerana kami faham akan sensitiviti setiap pelanggan kami
  • q-iconTak kahwin lagi boleh beli tak?

    Maaf kami hanya menjual kepada yang sudah berkahwin sahaja. Walaupun alasan anda untuk persediaan,anda tak perlu risau. Malam pertama guna sahaja dahulu apa yang ada. Lepas itu baru kita cuba cari Produk G.E ini.
  • q-iconKalau 'barang' saya memang tak naik lagi dari dulu..boleh sembuh tak?

    Saya sarankan tuan berjumpa dengan doktor terlebih dahulu. Namun tidak menjadi satu kesalahan untuk tuan berikhtiar dengan menggunakan Gambir Emas . Cumanya saya tidak boleh janji sama ada belum sembuh ataupun tidak. Saya doakan agar tuan segera pulih Inshaa Allah.
  • q-iconMacam mana nak beli nie? Saya dah tak sabar.

    Mudah sahaja bos, hanya perlu call/sms/whatapps sahaja saya 011-24205867 untuk saya urusakan penghantaran.

    HARGA RM90
    BERMINAT BOLEH WHATSUP : 
    01124205867